Hej hej!

Från att ha bloggat dagligen i flera år och varit topp 20 av inredningsbloggar i landet, till detta...ja, vad säger man? Instagram har nog tagit över, men jag ska försöka att skriva av mig lite idéer här emellanåt igen. Om ni inte följer min Instagram så gör det gärna: Carlssoninterior

Det har gått en tid och mycket har hänt i mitt liv. Jag har fått in 4 katter, en ny kärlek och en hund som heter Rocky i mitt liv. Huset är fortfarande inte klart, men Rom byggdes inte på en dag. Butiken Carlsson Interiör & Design driver jag än. Jag hoppas ni vill följa min fortsatta renoveringsresa och få tips om inredning & Design❤️ 

Kram på er alla❤️












Kommentarer
Postat av: Ella

Hej,

Hittade ett av dina gamla inlägg och undrar vad du har använt för badrumsskåp här:
http://carlssonkarlsson.blogg.se/2013/february/badrummet-spegel-och-skap-pa-plats.html
Är på jakt efter något liknande nämligen..
:)

2016-04-04 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide