The Incredible Face Mask

Jag fick möjligheten att testa den omtalade ansiktsmasken, som ska ta bort pormaskar effektivt och göra huden ren. Jag fick hem ett kit med mask samt en smidig pensel att applicera masken med. Jag satt vid tvn och inväntade på att masken skulle torka och sen blev det dags att dra bort den. Jag kan ju säga att det blev lite svordomar då det kändes en del. Men jag såg det positivt. Det blev ansiktsmask och vaxning i ett:) Ansiktshåren och pormaskarna syntes tydligt i den avlägsnade masken. Trots svordomar var slutresultatet så skönt att det var värt besväret. Huden kändes som ny och alldeles len. Tack Maybeauty för att jag fick testa er mask. Vill ni testa denna mask får ni 30 % rabatt på alla paket på https://maybeauty.se/facemask om ni anger koden Malinc30. Här bjuder jag på en pinsam bild...haha! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag måste bara fråga, vart har du köpt dina sängbord? Så himla fina!
Mvh Elaine

2015-03-30 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide