Hej hej

Det var längesedan jag var här och skrev och jag saknar faktiskt min gamla blogg och dess glansdagar. Kanske är det på tiden att ta upp denna hobby igen? Renoveringsprojektet är inte klart ännu, så det finns mycket kvar att visa er. Det har varit mycket den senaste tiden med både jobb och andra tråkigheter. Min farmor gick bort för några månader sedan, Marabou är sjuk och det har varit supermycket annat att ta tag i i livet. Förhoppningsvis finner jag ny inspiration och kraft att ta tag i min blogg igen. Vi börjar med en ny påskdesign på den iaf:)
 
Allt bra med er?
 
Hur länge har ni läst min blogg?
 
Ha en bra måndag allesammans <3
 
Min läshörna.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iris // Alladagarskaos.se

Välkommen tillbaka! Jag har ju hängt med ett tag, och fortsätter gärna om du återvänder till bloggandet :)

kram /iris

Svar: Vad kul att du hängt med på min resa:) Jag ska försöka få fart på detta igen. Det känns så trist att man slutade o tappade ca 1300 läsare om dagen:((( Jag får hoppas folk hittar hit igen<3 Glad Påsk<3
Malin Carlsson

2014-04-15 @ 17:44:45
URL: http://alladagarskaos.se
Postat av: Linda

Jag har nog följt din blogg i 4-5 år! Väldigt roligt att du började blogga igen. Hoppas du får en fin annandag påsk!

Svar: Vad kul att du följt så länge:) Hoppas du fortsätter:) Ha en bra dag du också<3 kram
Malin Carlsson

2014-04-21 @ 08:29:26
Postat av: anna

Hej jag har följt din blogg i3-4 år.den saknas, kul med inspiration när du renoverar. Kommer snart och tar en titt i din affär igen. Kram annaå

Svar: Ska försöka skärpa mig:) Har ju så mycket att visa er:)
Malin Carlsson

2014-04-24 @ 19:43:42
Postat av: Maria

Kul om det blir lite mer liv här inne igen! Jag kikar in lite nu och då och nog gjort så i minst tre år i alla fall:)

Svar: Ska försöka bättra mig med bloggen. Har ju hänt så mycket som jag vill visa er sen jag bloggade flitigt sist...kram
Malin Carlsson

2014-04-29 @ 13:37:53
URL: http://mizty.blogg.se/
Postat av: Therese A

Välkommen tillbaka! Ser fram emot fler inredningsbilder :)

2014-05-03 @ 21:58:11
Postat av: Anna

Jag har läst och inspirerats av din blogg sedan 2009!! Gillar den mycket❤️

Svar: Tack snälla:) Jag ska försöka skärpa mig med den igen:)
Malin Carlsson

2014-05-12 @ 08:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide