Sprutlackerar för fullt!

Jag fick ett ryck och inhandlade brons och kopparfärg på Bauhaus. Istället för att köpa nya inredningsdetaljer, tänke jag göra om mina gamla. Nu vill jag ha in höstens färger i hemmet och valde därför att måla om lite vita och silvriga saker till koppar och bronsfärg. Tänk va! Inte trodde jag att jag skulle måla om de vita sakerna. Jag som var helt galen med att måla allt vitt, men allt har sin tid och man tröttnar ju.
 
Efter en stund fylldes trädgården med alla saker sm jag var trött på, för att ge dem nytt liv där hemma:) Nu ser jag bara mig runt efter saker att sprutlackera och har blivit lite besatt av detta...haha. Undra vad grannen tänker...haha. Här ser ni ett litet ryck jag fick igår morse. Slutresultaten får ni en annan dag:)
 
 

Kommentarer
Postat av: plywoodandpears.se

Ja, visst är det kul när man kommer igång med sprejburkarna? Inget går säkert, man måste spreja på allt man ser! :)

2013-09-08 @ 12:30:37
URL: http://plywoodandpears.se/
Postat av: Petra

Så snyggt! Ser fram emot slutresultatet!

2013-09-08 @ 17:17:07
Postat av: Nina

fasiken vad bra det blev, ser ut som vart tillverkade i den nya färgen :)

2013-09-10 @ 13:09:45
URL: http://ninsan.se
Postat av: Martina

Va kul! Jag har gjort precis likadant! Kika gärna på bilderna på min blogg! Jag är supernöjd, kul att kunna återanvända det man redan har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide