Fixardag

I torsdags när jag var ledig hade jag en fixardag här hemma. Länge har jag stört mig på lister och foder som saknats, så jag begav mig trots förkylningen till bygghandeln. Jag har många fönster o dörrar kvar, då jag var tidsoptimist som vanligt, men dörren på lilla toaletten har äntligen fått dörrfoder:) NÖJD! Dessutom hann jag spackla och måla karm och foder till flaggfönstret i matrummet och måla karmen i badrummet. Idag ska listerna kring fönstret upp i badrummet. Fy vad tråkigt det är med lister och småfix, men ack vilken skillnad en sån sak gör:)




Kommentarer
Postat av: Ellen Mårtensson

Jag har glömt att titta in på ett tag.. Hur långt har ni kommit med renoveringsobjektet nu? En "sammanställning" skulle uppskattas ;-) Vilka rum/projekt som är klara, vilka som är påbörjade och vad som är kvar.... :-)

2013-11-22 @ 18:54:25
URL: http://www.etastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide