Inbrott

Här kommer lite bilder från dessa skitdagar rent ut sagt:( Än är det mycket jobb kvar. Ny ruta är på gång, nya dekaler, sammanställa allt som blev stulet och förstört och en massa kringarbete. Så onödigt jobb som tar både av mina pengar och min energi. Är så ledsen och arg på folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Gärningsmannen skar sig rejält i alla fall, så ser ni något misstänkt kontakta gärna mig eller polisen på 11414 med tips. Det togs dna på blodet i butiken, så hoppas den skyldige hittas:(


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy vad tråkigt!
Hoppas den skyldige/ de skyldiga hittas!!
Styrkekramar till dig!

2013-06-18 @ 12:11:29
Postat av: Ann

Så otroligt trist :(. Kram

2013-06-18 @ 21:32:08
URL: http://www.annlundquist.blogg.se
Postat av: Frida

Så trist hoppas verkligen att de får tag i de som gjort det!

2013-06-18 @ 21:51:30
URL: http://tittinz.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej mitt namn är Jessica!
För ett par månader sedan var jag på rundresa runt det fantastiska Österlen i Skåne. Där fann jag till min förtjusning en gård som har skapat ett fantastiskt koncept.
Paret som driver gården reser runt på olika auktioner och loppisar och köper gamla slitna möbler, tar med dem hem och förvandlar dem till fantastiska nya skapelser i chabby chic stil.
De skapar även egna möbler från grunden, syr kuddar, sjalar och andra små accesoarer.
Deras gård är helt fantastiskt vackert belägen i utkanten av Lunnarp.
Med detta tips vill jag hjälpa dem på traven då de fortfarande är i sin uppstartningsfas, men också för att det är alldeles för fantastiskt för att kunna hålla för sig självt.

Gå in och se deras hemsida; www.billohantverksrum.se
Gå in och se deras Facebooksida; Billohantverksrum.
Eller ta en tur på Österlen och besök dem på Olovsdals gård Norra Kverrestad
273 96 Tomelilla

2013-06-20 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide