Skärpning Malin!

Mycket har hänt den senaste tiden och blogglusten har varit helt borta. Vad har hänt sen sist då?
 
Fasadrenoveringen hemma fortsätter, mycket med butiken, fixat och donat i huset, jag har varit på Formexmässan i Stockholm, det har varit mycket att göra efter inbrottet som jag hade i min butik. Men vet ni vad? Polisen har tagit tjuven! Han skar sig på rutan han slog in och de hittade honom med hjälp av DNA. Nu inväntar jag bara samtal från åklagaren för att få veta vad som händer. Det känns så bra att han inte kom undan! :)
 
Nu känner jag att jag saknar min blogg och varje dag som man ser att besökarna tröttnar på att kika in här på grund av brist på uppdatering, så får jag en klump i magen. Förut hade jag så många besökare och uppdaterade flitigt. Jag saknar min blogg och att sitta och skriva ner sina ideér och tankar till alla er där ute. Den var en sån stor del av mitt liv och en rolig hobby som jag nu vill ta tillbaka. Jag funderar även på att byta bloggnamn, som en nystart, men fantasin när det gäller ett nytt namn står still. Jag gjorde en ny design på bloggen häromdagen och snart skall ni få även få se inspirationsbilder från Formexmässan.
 
Malin is back:)))
 
Bild: Irislights
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese och fröna

välkommen tillbaka :)

Svar: Tack:)
Malin Carlsson

2013-08-25 @ 21:14:57
URL: http://sorkboet.blogg.se
Postat av: Annah

Tror många som bloggar känner det där med lusten emellanåt. Det går lite bergodalbana.

Svar: Ja det är nog så:) Sen känns det som bloggfenomenet börjat svalna en del mä...
Malin Carlsson

2013-08-26 @ 06:49:36
URL: http://elsklingen.se
Postat av: sandralinnea

Jag blir alltid lika glad när du uppdaterar. Att det går lite tid mellan inläggen tycker jag inte nödvändigtvis är dåligt, även om man såklart gärna vill läsa nya inlägg av bloggare man tycker om. Jag blir snarare stressad av de som sprutar ur sig inlägg som om de var den enda i följarlistan. Jag har hellre tid att läsa många bloggar med skiftande vinklar än en och samma. Hur som helst. Välkommen tillbaka! Jag gillar din blogg!

Svar: Tack snälla för de orden:)
Malin Carlsson

2013-08-31 @ 17:23:34
URL: http://sandralinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide