Formex - Entréutställningen

Först ut i mina inlägg från Formexmässan blir entreutställningen "Lounge by habitat". Jag måste säga att jag blev lite besviken när jag kom in där med kameran i högsta hugg. Vid entrén brukar man kunna frossa av fina inredningsdetaljer, som man kan fotografera, men tyvärr var det inte riktigt i min smak denna gång. För första gången var det ett inredningsföretag som designade entréutställningen, nämligen företaget Habitat. Ni kan läsa mer om utställningen på en av bilderna nedan. För min smak kändes utställningen lite dyster och nästan som ett väntrum med ganska stel inredning. Jag vill inte låta så negativ, men det kan inte alltis falla alla i smaken:) Det var i alla fall bra med ett avkopplande ställe att vila ömmande fötter på efter allt promenerande i mässhallarna.
 
Vad tycker ni om utställningen?
 
Foto: ©Malin Carlsson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide