Sortera, sortera...

Imorse när jag vaknade hade jag en massa ny energi och började därför sortera och städa i mitt dressingroom. Tänk vilken skillnad det kan göra att hänga kläder i färgordning och vika plaggen snyggt.Nu känns det mycket roligare att komma in där på morgonen och välja dagens kläder:) Efter det gick jag loss med dammsugaren och sen blev det ett avkopplande bad innan jag begav mig till butiken. På väggen i mitt dressingroom hänger min favorittavla från www.formeli.se . Denna har jag visat många gånger innan, men den är ju så bra:) Nu har man iaf förklaringen till varför det bara ligger kvitton i plånboken och inga pengar...hahaha!
 
Jag tycker det är superkul med fina klänningar nu till sommaren och har lite dille på det:)
 
Ha en underbar dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide