Myspys!

Det har hänt oerhört mycket i mitt liv det senaste halvåret och det har blivit stora omställningar nu. Det gäller att tänka positivt i den mån det går och försöka komma på banan igen. Bloggen har därför blivit lidande och man kan ju inte orka hur mycket som helst heller. I och med allt som har hänt så har jag blivit en riktig mystant:) På kvällarna försöker jag varva ner och mysa till mina favoritprogram på TV:n och tända doftljus och varva ner. Det är många tankar som flyger i mitt huvud, men många av dessa saker verkar jag inte kunna göra något åt, tyvärr. Därför måste jag lära mig att leva med dem:(
 
En färgglad silkeslampa skulle göra mitt kvällsmys lite mysigare. Jag velar mellan en rosa och en orange. Färgen orange är en färg som jag har börjat gilla skarpt och det passar fint där hemma då jag har tegelväggar också. Dock är den rosa väldigt söt. Jag får nog vela vidare helt enkelt, men det lutar åt orange. Idag har jag en vit, men försöker att få in mer färg hemma, då det gör mig glad:) rött/orange/rosa i en mix huserar hemma hos mig nu.
 
Ett tips är att kika in på www.goldenindia.se om ni letar efter silkeslampor till bra priser. De har i alla möjliga färger och former. Deras virkade väskor faller också mig i smaken. Somriga och fina:)
 
Hoppas att mitt bloggande snart blir bättre och att jag får massor med ny inspiration.
 
Ha en underbar dag allesammans!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iris // Inredningskaos

Livet går ju lite upp och ner ibland.. det vet jag av erfarenhet.. Det blir bättre till slut, så måste det ju vara :)

kram /iris

2013-04-29 @ 23:33:37
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Giannina

Hej! Vi vill tipsa om att du kan nominera din blogg till Årets Byggblogg som avser utnämna Sveriges bästa byggblogg den 29 maj 2013. Vinnaren kammar hem 25 000 kronor i ett projektkort att handla varor för på BAUHAUS. Skicka in ditt bidrag senast den 12 maj. Lycka till!
http://www.bauhaus.se/byggblogg.html

Giannina
Priest Public Relations

2013-04-30 @ 11:26:13
Postat av: sandralinnea

Jag hoppas också du hittar tillbaka snart, jag saknar ditt bloggande!

2013-05-04 @ 22:53:34
URL: http://sandralinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide