Trött!

Igår spenderade jag min dag på bakluckeloppis i Helsingborg :) Jisses vad saker man samlar på sig. Tyvärr var det lite otur med vädret, men visst hade jag mindre saker med mig hem trots allt:) Idag är jag helt slut efter fyra dagars rensande och sorterande här hemma. De som hälsat på mig i helgen kan intyga kaoset här, då jag vänt ut och in på allt här. Det känns iaf skönt att ha blivit kvitt med en massa dammsamlare:)
Vet ni någon mer bakluckeloppis i Skåne/Blekinge som brukar vara välbesökt? Jag tyckte det var trevligt och man träffade många trevliga människor också! Nu blir det mat och sen tv-soffan.


Kommentarer
Postat av: Lizz

Otur man inte visste det tidigare. Kunde man kommit och fyndat. Bor nämligen i Hbg :)

2012-06-19 @ 08:31:26
Postat av: AnnaK

Din loppis ser ut att ha en hel del finfina fynd! =) Har själv börjat fundera på om en loppis kan lufta upp det lite i garderob och förråd här hemma.

2012-06-19 @ 09:08:22
URL: http://annakmaria.blogg.se
Postat av: Vera

Kan du inte starta en "Bloppis" där du säljer dina pryttlar så även norrlänningar har en chans att fynda dina fina saker?=)

Svar: Jag ska fundera på saken:) Fördelen med vanliga loppisar är att man slipper frakta sakerna:) Kram
Malin Carlsson

2012-06-19 @ 13:22:42
URL: http://www.pojpo.se
Postat av: Therese

Håller med Vera! Hade gärna besökt ditt loppisbord! Såg ju ut att finnas en hel del fina fynd där! ;-)

2012-06-19 @ 18:41:34
Postat av: Moster Mjölgumpa

Loppisen i Ronneby Brunnspark varje Söndag är enorm med jättemycket besökare.

2012-06-19 @ 19:01:12
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: carina

Utanför Björksäter Hässleholm var jag. Folk prutar iofs mkt där men jag sålde rätt bra där. Det hittar mkt på skåneloppisar.se o loppiskartan. Se googla på loppisar så finns det massor med tips vart man kan åka.

2012-06-19 @ 23:03:08
Postat av: Maria

Jag var faktiskt på bakluckeloppis i söndags. Men då var det här i Göteborg och för att shoppa. Nästa gång vill jag nog stå och sälja, har en del skrot att bli av med så att säga, speciellt nu när vi håller på att bygga om arbetsrummet.

2012-06-20 @ 22:20:45
URL: http://www.marai.blogg.se
Postat av: Jennie

Tycker också du ska sälja på loppisen i Ronneby, då kommer jag och ta gärna med dig tavlorna som står på marken, så köper jag dem :)

Svar: Tack för tipset:)
Malin Carlsson

2012-06-21 @ 22:59:44
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Men hallå. Du hade ju jättemycket fint! Och jag som bor utanför stan!

2012-06-23 @ 21:12:55
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Zanitha

Hej Malin

Simrishamn ska vara fin, bra och stor. Jag har stått på Saker & Ting i stan (Kristianstad, kul men prutas mycket men visst, lite färre saker i bilen när man kör hem än när man körde dit :)

Svar: Tack för tipset:)
Malin Carlsson

2012-06-26 @ 21:37:08
Postat av: Anna

Hej!

Ja,det är skönt att rensa och bli av med lite grejer ibland! Backluckeloppisar är trevliga!
Kramen

2012-06-29 @ 16:49:10
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide