Godmorgon!

Nu skall bloggen försöka få tillbaka sitt gamla jag igen, när vardagen återgått till det lite mer normala igen. Snart blir det en sväng med Marabou i skogen och sen är det dags för butiken igen. Ni anar inte hur mycket roligare det är att åka till en ny butik om dagarna. Nu har jag dessutom två stora skyltfönster att "leka" med :)

Idag skall det komma nya produkter från en dansk leverantör. Jag inväntar fler av de populära canvastavlorna, fast med nya texter *spännande* och även nya söta scarfar med virkade rosor på, påfyllning av de populära ugglekuddarna m.m.

Ha en underbar dag, så återkommer jag snart:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med affären.

Det är roligt att läsa din blogg! Jag blir inspirerad att göra om här hemma då. Blir nog något inköp i din butik snart tror jag ;-)

2011-11-30 @ 13:43:49
URL: http://blogg.op.se/aresara/
Postat av: Pia

Jag älskar verkligen din blogg! Den ger mig inspiration och glädje!:) Följer den regelbundet!

2011-11-30 @ 20:49:33
URL: http://piacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide