PREMIÄR! Varmt välkomna!

Imorgon är det julskyltning i Vinslöv och min nya butik har premiär. Jag slår upp dörren kl 12 och håller öppet till kl 17. Ni är varmt välkomna om ni har vägarna förbi.

Det börjar bli lite pirrigt i magen och det känns nästan overkligt att alla dessa veckor med slit och släp äntligen är över. Vardagarna kan sedan återgå till mer normala och bloggen likaså. 

Här hemma råder total kaos och i renoveringsobjektet har det faktiskt jobbats, men det känns i kroppen att det blivit lite mycket av allt de senaste veckorna. Tvättbergen här hemma har växt och huset har inte ens hunnit få något julpynt i år. Det var ju inte med i mina planer att jag skulle flytta butiken innan jul, men när ett tillfälle dyker upp som man inte kan tacka nej till, så är det bara att jobba på.

Jag hoppas att min nya butik skall bli uppskattad i byn och man måste ju våga satsa för att kunna vinna här i livet. Det är bara att hålla tummar och tår på att allt går som man vill.

Hoppas vi ses imorgon!

Nu skall jag tvätta lite kläder från det 1,5 m höga tvättberget, så jag slipper gå naken imorgon;P. Men visst skulle det vara reklam så det heter duga, men jag besparar vinslövsborna detta och går och fixar med tvätten...haha!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vad fint du gjort i nya affären. Lycka till nu imorrn med allt!! KRAM från Norrland..

2011-11-26 @ 21:29:34
Postat av: Therese

Åh vad jag önskade att din butik fanns i Stockholmstrakten!! Den verkar vara precis en sån butik som jag älskar!!

Lycka till!! :-)

2011-11-26 @ 21:36:06
Postat av: Proforma - Irene

Vad snyggt det ser ut, Malin! Och vad mycket fina saker du har i butiken! Synd att det är så långt bort annars hade jag gärna tittat in!

Stort lycka till imorgon!

Kram

2011-11-26 @ 22:09:31
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Emma T

** Önskar dig ett varmt lycka till med den nya affären & en härlig första advent, Kramen/Emma**

2011-11-27 @ 10:12:07
URL: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Det ser helt fantastiskt ut! Bra jobbat!

2011-11-27 @ 10:32:10
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: C

Jäklar vad duktig du är! You go girl!! Det kommer säkert att gå finemang för dig. Plötsligt händer det ju i Vinslöv!

Carina

2011-11-27 @ 14:21:03
Postat av: Anna

Vad mysigt de ser ut. Lycka till med nyöppnandet

2011-11-27 @ 14:41:07
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Towe

Lycka till med nyoppningen! Vad har du for oppettider i nya butiken, hoppas man hinner forbi under Sverige turen nasta vecka. Skot om dig! tow.e

2011-11-27 @ 16:16:01
URL: http://towe-anders.blogspot.com/
Postat av: Malin

Åh vad jag skulle vilja besöka din butik, lite långt tyvärr så webbutiken får duga :) har önskar mig "never run faster.."-tavlan i julklapp. Hoppas tomten kommer med den! Hoppas öppningen gick strålande, butiken ser hur fint ut som helst så borde vara svårt att låta bli att handla där inne!! Kram

2011-11-27 @ 23:30:14
URL: http://lillavilladjupsundet.blogspot.com
Postat av: Mallan

Va fint du har fått det! En fröjd att få kliva in där som kund! Lycka till, det kommer du klara galant! Kram.

2011-12-02 @ 13:24:33
URL: http://mallans1.blogg.se/
Postat av: mia

Men ehm... enligt bloggportalen ligger du på 350-400 läsare per dag, inte över 1000... varför ljuga? :)

2011-12-09 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide