Såpat golvet

Idag påbörjade jag projekt julstädning. Golven såpades med vitsåpa för att bli ljusare igen. Jag använder Faxe golvsåpa vit som är superbra!!! Kolla in före och efterbilderna:
Efter:
Dock ej riktigt torrt här och blir ljusare:) Jag är nöjd och mattranden försvann nästan också när golvet blev ljusare:) Då detta är i köket var golvet fullt av fettfläckar och tro det eller ej, men de trollades också bort en hel del nu, så jag är nöjd! Sen plockade jag fram julpyntet också idag. Bilder kommer i ett annat inlägg. Har ni pyntat än? Själv började jag idag, då det är julskyltning i butiken nästa helg och då hinns det inte med.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Wow, vilken skillnad!

2013-11-26 @ 12:31:42
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide