Den vita trenden suddas bort...

En monter som jag alltid blir förtjust i på Formexmässan är Kamelos monter. Det har nu tillkommit fler och fler montrar med temat natur på Formexmässan. Det är naturmaterial som fjädrar, läder, pälsar, trärent m.m. Jag gillar denna stil och visst känns den riktigt ombonad på något vis? Jag som själv varit vit, vit ett bra tag nu börjar faktiskt gilla detta mer och mer. Detta är nog något som sinnet har saknat i den ljusa och vita stilen, som länge
funnits. Denna monter andades också glamour i kombination med naturtemat = Jag gillar:)
 
Vad tycker ni om att det vit, vita nu är påväg bort från de svenska hemmen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Annah

mysigt och burrigt... jag gillar vitt, men jag gillar även mysiga ombonade hem.

2012-08-26 @ 21:55:32
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Vardagstugg

jag gillar vitt som bas men sen är andra färger väldigt välkomna =)

Trevlig kväll!

Annelie

Svar: Ja vitt kommer alltid vara en bra basfärg:)
Malin Carlsson

2012-08-26 @ 22:35:00
URL: http://www.vardagstugg.com
Postat av: Proforma - Irene

Nej,det tror jag faktiskt inte! Vitt kommer alltid att finnas! Det är många som trivs med det som bas och det går ju att få mysigt och ombonat med vitt också! Det beror ju på vad man lägger till för övrigt i inredningen.
Kram

Svar: Självklart kommer vitt alltid att finnas kvar som en bas, men det jag menar är det vit,vita:) Det suddas bort mer och mer...
Malin Carlsson

2012-08-26 @ 23:55:57
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Carina

Attans så mysigt!
Tycker att vitt är fint hos andra, men har inte själv fallit för det. Jag älskar detta murriga och har det på liknande vis själv - men hade mer än gärna kompletterat med dessa sakerna från Kamelo, älskar deras sortiment!!

Svar: Ja visst har de underbara saker! :)
Malin Carlsson

2012-08-27 @ 08:02:12
Postat av: catharina

Jag älskar vitt, jag har det som basfärg i mitt hem, sen är jag absolut inne på att kompletera denna vita bas med murrigt turkost och naturliga inslag. Jag har även blandat vintage möbler med nytt. Jag skapar min egen stil från de olika influenserna som finns där ute :)

2012-09-09 @ 10:55:23
URL: http://skildrandetankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide