En dag med slit och släp

Idag har jag haft öppet i min kära butik i Åhus för sista gången. Lite sorgligt känns det allt. Idag har snälla mamma hjälpt mig att packa i butiken och vi har slitit som djur. Med förkylning samtidigt var detta nog ingen bra idé, men mycket blev det gjort:)

Ett flyttlass är redan i bilen och skall lämnas i nya lokalen imorgon. Wie! Sen skall skyltfönsterna få papper på sig, så att inga "Nicke-nyfikna" kan se något förrän allt är klart. Jag är riktigt sugen på ett nytt golv, men vet inte om jag har budget till det i dagsläget. Jag ska sova på saken. Det hade kanske varit värt det ändå, för butikens helhetsintryck avgör mycket för kunderna.

Lite sorgligt var det att packa ner sin alldeles egna och första butik, som var början på min dröm och satsning *snyft*. När man gick ut idag och stängde dörren, så kändes det väldigt konstigt. Imorgon skall fler saker hämtas och hyllor transporteras till nya lokalen. Ny ort och ny butik. Det blir en hel del nytt.

Varför skall alla projekt jag har med att göra komma samtidigt. Renoveringsobjektet (vill få klart till jul) och butiken och en massa annat som inte är klart. Ja ja, det är bara att jobba på. När det väl är klart så kan man pusta ut och bara njuta utav det.

Här nedan får ni se en bråkdel av alla lådor som packats idag. Vi har skrivit på lådorna med penna vad de innehåller, för att hålla bättre koll. Om ni beställer på nätet, så skickas inget förrän måndag igen, då allt är nedpackat. Det får ni ha överseende med. Jag skyndar så gott det går, men man är bara människa:)

Ha en trevlig kväll! Nu skall jag vila lite...




Kommentarer
Postat av: Knaada

Vilket jobb!



Och vad spännande det ska bli när det är dags för uppackning igen :)

2011-10-27 @ 22:38:33
URL: http://knaada.com
Postat av: Lizas Lantliv

Ojoj vilket slit!

Men det kommer nog bli fint i nya lokalen!

Den fina lyktan i din header, kommer du få in den?



Trevlig helg!



Mvh Liza

2011-10-28 @ 16:08:31
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: razzel

Oj vad du jobbar på! -Skickar lite energi till dig genom cyberspace! ; )

2011-10-29 @ 15:50:25
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide