Byrån

Nu skall ni få se hur det blev med byrån inne på toaletten. Jag älskar mitt fynd. 349 kr var verkligen som hittat! I love IKEAS fyndhörna!

Det som saknas nu på byrån är ljus i ljusstakarna, men det får jag fixa hem i dagarna. Kanske skall man satsa på ljus i en riktigt vårig färg. Vi får se vad det blir...

Nu skall jag fortsätta med ett litet projekt här hemma. Jag håller på att måla om ett gammalt bord samt två högtalare i bok. Resultatet kommer vi ett annat tillfälle.

Ha en underbar dag!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Najs och vad stort det verkar till att vara. Själv kan vi bara gå in o vända haha ;-)

2011-01-12 @ 16:34:40
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

349 kr?! Det va verkligen ett fynd! Jag har aldrig hittat något på fyndavdelningen på IKEA i Malmö :( Därför går jag sällan ens förbi där.

Det va kanske därför som jag missade en vit Består Burs TV-bänk som jag vill ha för ett par veckor sen. Såg två killar i kön bredvid som hade den på en vagn, tyckte at det stod 895 kr på prislappen, verkligen ett fynd! De säljs för runt 2000 kr på Blocket :(

Så jag får kanske ta o gå förbi där lite oftare :)

2011-01-12 @ 19:12:16
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!

Vart hittar jag den där smink/smycke-lådorna?



Jättefint alltihop men de gillade jag lite extra :)



/Anna

2011-01-12 @ 21:57:46
Postat av: Dessi - Home and desire

Så bra det blev! :)



Kram Dessi

2011-01-13 @ 13:46:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide