Utmaning

Lär känna mig bättre med hjälp av 50 frågor:

1.       Tre namn jag lyssnar till: Malin, älskling, sötnos :P

2.       Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag aldrig ger upp, att jag har fötterna på jorden!

3.       Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag vill aldrig göra folk besvikna, vilket gör att jag hamnar i sticket själv. Jag är inte så bra på att säga ifrån.

4.       Detta är jag rädd för: Spöken, misslyckas, mista de jag älskar!

5.       Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, något gott(godis), glädje

6.       Tre saker jag absolut inte kan göra: Hoppa fallskärm, städa ofta, hålla krukväxter vid liv (vi behöver inte nämna att jag har jobbat i växthus)

7.       Detta tycker jag om att göra: Spela piano, sjunga, inreda, måla, umgås med dem jag älskar, blogga.

8.       Detta vill jag göra just nu: Åka en kvällsrunda med bilen. Jag älskar att åka bil när det är mörkt. Nu blir jag kanske idiotförklarad, men när jag var liten älskade jag att åka bil på kvällen och se vad folk hade för saker i sina fönster/inredning. Spion? Nääää:P Någon mer?

9.       Bästa känslan:  Att vara lycklig och göra andra lyckliga!

10.    Värsta känslan: När man har sorg

11.    Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: ÄRLIG, omtänksam, har humor

12.    Är jag kär just nu: Jajamensan!

13.    Jag vill gifta mig: Jajamensan igenJ

14.    Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Det är mycket! Men jag försöker att göra så mycket som möjligt hela tiden, för man vet aldrig när ens dagar tar slut.

15.    Min käraste ägodel: Min butik, min dator, min blogg om man tar materialistiska ägodelar. Lilla Marabou är min kära lilla ägodel annars:)

16.    Något jag vill ha i present: Finns ju massor!

17.    Detta har jag på mig just nu: svarta strumpbyxor, kjol, topp + kofta.

18.    Favoritkläder: leggings och längre tröjor/klänningar.

19.    Favoritdjur: Hundar!

20.    Följande musikstilar tilltalar mig mest: Olika stilar med texter som berör.

21.    Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Kommer inte på…

22.    Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast: Musik, bild, matte:P Tråkigast: Religion, historia, samhällsvetenskap.

23.    Stjärntecken: skytt

24.    En bok jag gillar: Läser inte så mycket. Räknas inredningstidningar? Haha!

25.    En film jag gillar: Fun with Dick and Jane :P

26.    TV-program jag gillar: Äntligen hemma, bygglov, roomservice, ett rum för en stjärna, Design Simon & Thomas, Top Model, Sveriges mästerkock. TV nörd, jag?? Näääää…host host

27.    Favoritdoft: Doften av nybakat

28.    Detta äter jag gärna: Det är mycket, men sötsaker slinker gärna ner. Likaså en maträtt som jag kallar skogsgryta. Den är mums! En pizza med en iskall cola sitter inte heller fel.

29.    Dricker helst: mjölk :P

30.    Favoritgodis: Dubbelnougat

31.    Hit vill jag gärna åka på semester: Maldiverna

32.    Färgen på mina ögon: Blå

33.    Min längd: 162 cm

34.    Jag tror på: Kärleken och inte skvaller!

35.    Jag spelar:  Piano

36.    Person jag beundrar: Min morfar

37.    Så här bor jag: I ett hus på landet

38.    Antal döda krukväxter i hemmet: Attans! Måste denna frågan komma. Kan man räkna så långt? Jag dödar t.o.m kaktusar=illa!

39.    Det här tänder mig: Min pojkvän såklart :)

40.    Det här gör mig avtänd: Många saker…

41.    Favoritfärg: turkos och grön

42.    Favoritcitat: "Riktig framgång är att komma över rädslan för att misslyckas”

43.    En hemlighet jag vet: Tror ni jag skriver det här?

44.    Den bästa present jag fått: Mina nära och kära.

45.    Senast köpta skiva: Använder spotify för det mesta, så jag minns inte.

46.    Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.

47.    Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: låren, överarmarna…hmmm…m.m. Men gillar man godis så får man välja...

48.    Udda förmåga/egenskap: Jag är extremt överrörlig och kan enkelt sätta båda fötterna bak nacken, vrida armen 1,5 varv m.m. scary jag vet

49.    Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel! Gratis flygresor och fri! (inte en burfågel då alltså)

50.    Två personer jag vill ska göra detta test: De som vill!

 


Kommentarer
Postat av: sophie

Angående åka bil i mörkret, Jag ÄLSKAR det. jag blir så rofylld och lugn det är jättemysigt hihi!

2011-02-02 @ 22:22:05
Postat av: Maria

Hej.

Jag antog utmaningen men innan dess läste jag dina svar. Blev chockad över att du skrev att dina favoritfärger var turkos och grön. Allt är juh vitt och grått hemma hos dig känns det som.



/Maria

2011-02-05 @ 21:25:43
URL: http://www.metrobloggen.se/buddhagirl
Postat av: Sarah Agneryd

Hej! vad spännande dina poster är! kommer med all säkerhet läsa på din blogg lite mer! :) Ha en rolig helg ;)

2011-06-27 @ 21:03:53
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide