Sådär ja, nästan i mål...

Som ni märkt så har jag inte varit på bloggen så ofta...

Det har varit en intensiv period av julrusch i butiken, fester, städning och matlagning:) Men man skall inte klaga för trevligt har jag haft det.

Det hela började innan den 18 dec, då det var dags för min 25 års fest med nästan 30 gäster. Jag stod då och lagade mat till alla dessa:) På kvällen blev det fest och dagen efter var det städdags (se bilder).

Den 20 dec var min födelsedag och då fick man fixa till efter festen ifall någon oväntad gäst dök upp. Dagen blev dock lugn och firades som jag bloggat om tidigare.

Såklart skulle även julafton firas här hemma och det var dags att fixa och dona igen. Huset skulle pyntas och granen kläs (detta var dock kul). Idag ligger jag i sängen med datorn i knäet och bloggar i tomteluva och innetofflor. Jag är helt sluuuut och huset ser återigen ut som kriget...suck! Nä nu får det nog inte bli fler fester här hemma på ett tag. Några vänner har önskat nyårsfest här också, men jag tror bestämt att jag avstår. Nu skall jag unna mig lite lugn och ro, när alla klappar i webbutiken är skickade och alla fester är över. Städningen då? Suck...

Stöket väntar nog på mig tills imorgon...hehe!!!

Här nedan kommer lite bilder på 25 års festen och dess stök:P




Tack kära vänner för en trevlig fest!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack själv :P

2010-12-29 @ 21:57:45
URL: http://corniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide