Dagen igår

Igår blev en trots allt bra kväll. Jag var hos mina föräldrar och vi pratade och åt lite gott. Man får försöka tänka att Gertie har det skönare där hon är nu och slipper att plågas av cancern mer. Hon var även 86 år gammal och det är trots allt hög ålder. Självklart saknar vi henne jättemycket här på jorden, men livet har sin gång och det känns ändå bra att hon slipper lida mer...

Trots att detta var väntat så är man aldrig beredd på när döden kommer.



Kollade igenom gamla bilder och minnen i datorn och hittade en bild från studenten som jag bjuder på:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej

Tack för snabb leverans! Blev superbra med den stoora ljusstaken och ljushusen. :) Nu fattas bara några "kubhyllor" som jag aldrig hittar till ett bra pris någonstans. Du kanske har någon idé på vart man kan hitta vita Kubhyllor? :)



Tack igen! Super glad för fina saker! :D



Kram

P.S Aldrig lätt när någon nära försvinner ifrån jordelivet...:/ Tänker på er. D.S

2010-08-30 @ 19:06:56
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Linda hofflander

Det va ett tag sen vi stod där:)

2010-09-09 @ 07:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide