Hemma igen

Jaha, då vart ännu en jobbdag över, så nu är det bara 6 arbetsdagar kvar innan jag är ledig nästa gång och 19 arbetsdagar på raken är avklarade:). Det går nog snabbt tills dess och man är ju ung...hehe. Det var ganska mycket folk i möbelaffären idag, så det var att stå och knappa i kassan titt som tätt, så tiden gick ganska snabbt idag.


Nu har jag ätit spaghetti och köttfärsås samt varit uppe i sovrummet och knäppt några bilder på sängborden. Allt piff, samt att bygga en egen sänggavel återstår, så kolla inte så noga på hur det ser ut nu, för om en vecka känner ni nog inte igen det *planerar i huvudet*.

Jag skall kika runt efter snygga överkast på nätet nu. Jag har blivit ett "nätshopping-freak" den senaste tiden. Så smidigt att bara sticka till ombudet och hämta ut varorna ju. Nära och bra och man behöver inte tänka på att inte hinna shoppa, hihi! Har ni tips på något snyggt överkast ni sett på nätet? Idag har vi det brun/beiga KILAN från Ikea och det är vi verkligen trötta på nu, efter att ha haft det i snart 4 år + att det blev helt noppigt efter tvätt:P



Kommentarer
Postat av: Emma

Smidigt med nätshopping tycker jag :)Vi har inga roliga affärer nära (förutom Gekås...)så det är himla smidigt!



Vi har överkastet Box från Ellos. Det är två olika färger så man kan vända på det. Köpte det svart/grå. Har inte tvättat det ännu dock.

2009-09-27 @ 18:29:14
URL: http://emmashempalandet.blogspot.com
Postat av: Tina

Kanonfina:) Jag tokletar efter ett fint vitt. Har du dessa i affären? Kollade lite på hemsidan, men hittade inte dom. Vad kostar de ? Kram Tina

2009-09-27 @ 18:31:28
Postat av: Malin

Tina: Japp, sängborden samt en liknande skänk har jag i min fysiska butik. Sängborden kostar 1495 kr st. Jag skall se om jag även kan börja sälja dessa på nätet. Beror på om jag får en bra fraktlösning till dessa. Jag letar nog också efter ett vitt. Hittade ett ganska fint på ellos, men skall kika runt lite till...



Emma:



Kollade också på Box:) Det var fint, men det lutar åt ett vitt överkast just nu...får se...



Kram kram



2009-09-27 @ 18:39:27
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Jag är också ute efter ett vitt överkast till vår dubbelsäng. Kram Sandra

2009-09-27 @ 18:50:42
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Bokmalen

Jag försöker att inte titta runt så mycket för jag blir så otroligt sugen på att köpa å det kan jag inte göra nu när vi sparar för fullt... Sängborden gillar jag skarpt!! Skulle vilja ha nåt liknande fast som en bänk i köket. Tror det var Bruka som hade den jag suktar efter!??

Kramen, Maria

2009-09-27 @ 19:09:14
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jag försöker att inte titta runt så mycket för jag blir så otroligt sugen på att köpa å det kan jag inte göra nu när vi sparar för fullt... Sängborden gillar jag skarpt!! Skulle vilja ha nåt liknande fast som en bänk i köket. Tror det var Bruka som hade den jag suktar efter!??

Kramen, Maria

2009-09-27 @ 19:09:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Catrin

super fint =)

2009-09-27 @ 19:20:15
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: AK

Jättesnyggt! Du har inte några tips på några snygga lampor att ha i vardagsrummet? Letar som en tok till 2 stora fönster. Inte för dyra dock har ett likadant vardagsrumsom ska inredas.

2009-09-27 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide