Utmanad

Jag har blivit utmanad av min vän http://caroflina.blogg.se  att berätta 7 sanningar om mig själv, så här kommer dem:)

1.
Jag har lyckats slarva bort min jacka och det var då inte i en tvätthög här hemma:) Utan jag har gått ut i kylan utan att ha märkt att den saknas:P

2.

Jag har arbetat som vaktmästare, i kundtjänst, i telefonväxel, som städerska, växthusarbetare, stått i klädbutik, på dagis, på camping. Hmmm...väldigt många och olika arbeten det vill säga. Vad gör man inte i tider som dessa? Man tar vad man får:)

3.

Jag har spelat piano sen jag kunde sitta

4.

Jag kan inte ljuga, det syns direkt...haha.

5.

Jag är väldigt "nojjig" och tänker alltid "tänk om".

6.

Jag ska göra tusen saker på en gång och helst ha saker klara innan jag börjat:P Men det fungerar ju inte enligt erfarenhet...haha!

7.

Jag avskyr stroppar. Man ska ha fötterna på jorden!





Det var det hela! Nu vet ni lite mer om Carlsson :)

Jag utmanar de som känner för det.

Kommentarer
Postat av: dahlarna

KUL att läsa om dig & vilken fin bild på dig också!

Jag har redan gjort denna utmaning...

KRAMISAR!!!

Postat av: Sofie

Kul fakta! Jag har också spelat piano sen jag i princip kunde sitta :) Och stroppar kan jag inte heller med. Bra gjort det där med bortslarvningen av jackan, hihi! Trevlig helg! Kram, Sofie

2008-11-28 @ 09:07:55
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken fin bild! Kul att få veta lite mer om dig! Ha en mysig helg! Kram

2008-11-28 @ 09:16:58
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Daniel

jepp man ska ha fötterna på jorden.

Härlig tjej!!

2008-11-28 @ 15:37:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lotta Lindkvist

Har allt kollat in din blogg ett tag. Och du tillhör verkligen en av dom som inspirerat mig att skaffa en egen blogg. (PuuH!, vi får se hur det går, nybörjare som jag är)

Jag är ju väldigt ny på det här och har inte läst bloggar så länge.

Men det är verkligen några som jag fastnat lite extra för och som har inspirerat mig lite extra.

Din, Malins (inspirationsdesign och så förstås "fixa & dona" Sååå HIMLA kul att ni nu tittat in på min blogg :) Tack för era gulliga kommenterer. JO,, huset är stort, 360 m2 meter men det är med garaget.Så det finns alltid något att pyssla med. Det lustiga är att med just "fixa&dona" så tog det ett bra tag innan jag visste vem det var.

Trodde att det var nån käck sthlms-brud :)

Sen kände jag igen en bild på huset en dag.Och det visade sig att vi bor på samma "håla", och att våra söner går i samma klass. Världen är bra liten ibland. Så idag har sönerna vart här och lekt :)

Mycket fina saker i din butik. Kommer definitivt att beställa!!!

Trevlig Helg

//Kram Lotta

2008-11-28 @ 20:12:11
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Kul att få veta mer om dig!

2008-11-28 @ 21:08:42
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Johansson

Hej! Måste bara säga att jag tycker ni har ett jätte fint hem. Jag äslakr verkligen det nya sovrummet.Tapeten är jätt fin. Den från DURO tror jag det var. Men jag har en fråga. Om man har till exempel den tapeten på den största väggen i sovrummet och så målar man de andra väggarna i samma rum i vitt, (Samma vita som det är på tapeten) blir eller ser det konstigt ut då när ena väggen är tapetserad och de andra målade? Vad tycker/tror du? Vill verkligen inte att det ska bli kallt, jag tror att det skulle funka att göra så men vill fråga dej eftersom du verkar ha sån koll på allt som har med inredning att göra! Skulle bli mycket tacksam om du kunde svara,gärna om du gör ett inlägg i bloggen då jg tycker det är svårt att leta bland alla kommentarerna bland ditt svar eller om du kunde vara jätte snäll och mejla till mej?

[email protected]

Tack på förhand!

2008-11-29 @ 16:29:53
Postat av: Designtjejen

Kul att läsa lite mer!!

Kramis

2008-11-30 @ 15:39:04
URL: http://www.tv4.se/designtjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide