Utmaning

Hittade denna utmaning hos http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm


Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner


1. När gick du upp idag?
Kl 06.15  

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter


3. Senaste filmen du såg på bio?

Simpson the Movie


4. Favorit TV - program?
Nytt läge, Äntligen hemma, Roomservice, Bygglov och dylikt...förvånade?:P


5. Vad åt du till frukost?
Rostade mackor och filmjölk med kanel

6. Vad är ditt andranamn
Lite privat vill jag vara

7. Din favoritmat?
Tacos


8. Vilken mat gillar du inte?
Blodkorv, bruna bönor eller ärtsoppa

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
En bränd skiva som jag döpt till gamla godingar:P


10. Vilken bil kör du?
En Golf som kallas Rolf


11. Vilken är din Favoritmacka?
Varma mackor är goda:)


12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Besserwissers, våldsamma människor, orättvisa människor, lögnare


13. Vilka är dina favoritkläder?
Mina jeans från BikBok och min svarta skepparjacka.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Något ställe där det är varmt och finns en strand...haha


15. Favoritklädmärke?
Det som jag tycker är snyggt. Märke eller ej, spelar ingen roll.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
En stuga vid havet vore inte fel. Om man nu hade haft råd med det. Jag får låna mina föräldrars stuga tills dess :P


17. Favorit tid på dagen?
På kvällen, då man kan mysa vid tvn och tända en brasa

18. Var är du född?
Kristanstad BB


19. Vilken är din favoritsport att se på?
Sport?

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ja den som det visste...


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Se ovan


22. Coca Cola eller Pepsi
Coca Cola


23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll


24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla


25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr


26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hallen ska renoveras i helgen

27. Vad ville du bli när du var liten?
Inredningsarkitekt
 

28. Bästa barndomsminnet?
Oj den var svår...

29. Varit i Afrika?
Nepp

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
När man lekte mumie som liten...hihi


31. Varit med om en bilolycka?
Ja.

32. Favoritdag i veckan?
Lördag

33. Favoritblommor?
Rosor, Ranukler, orkideér och tulpaner

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Pastavagnen

35 Äger du en cykel?
Ja

36. Vem fick du senaste mailet från?
Ellos

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Gillar inte krediter. Sparar och handlar sen...

38. Läggdags?
Är ganska trött idag så om någon timme eller så...


39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Pass

40. Senaste personen du delade en middag med?
Hampe

41. Vad sysslar du med just nu?
Kollar Äntligen hemma och bloggar

42. Favoritfärg
Vitt, grönt, rosa

43. Hur många tatueringar ?
Nepp. Skulle aldig kunna välja motiv. Velig!

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Bloggen

Hoppas fler antar utmaningen och skicka gärna kommentar om ni gör det! Kram


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Tänkte att jag skulle skicka svar i kommentarsfältet, men det var visst lite många frågor. Kanske slänger in den på min blogg sen. Hör av mig i så fall :)
Kram, kram!

2008-05-20 @ 21:26:30
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: Sus i Hus

Kul att få veta lite mer om dig. Ska se om jag antager utmaningen men det får nog bli imorgon känner mig helt trött nu. Go natt=)

2008-05-20 @ 22:00:01
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att få veta lite mer om dig :-) Jag har redan kopierat denna lista hos Pysselprinsessan, så mina svar finns på min blogg. KRAM

2008-05-20 @ 22:45:23
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: liljesson

Done =)

2008-05-21 @ 14:06:15
URL: http://liljesson.blogg.se
Postat av: Bim H-D

*ler*
Kul att läsa - dig... ;)
En del var lika, dock... och en till som INTE vill ha krediter, nej ;)
Må så grankott...

2008-05-21 @ 22:08:27
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide