Taket klart

I helgen kämpade Emil och Hampus på i köket och byggde ner taket. Jag satte en bräda:P *stolt* jag nådde inte upp:P Men är man liten så är man. Jag fick isället uppdraget att montera ihop överskåpen till köket. Gillar att ha bägge fötterna på jorden:)

Början på takbygget har ni redan fått se, men här kommer äntligen bilderna när panelen började komma upp och när spottarna är på:)

Blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tjusigt. Ett helt annat kök nu.

Taket vi valde är HUNTONITS Symfoni. Färdigmålat och relativt enkelt att sätta upp och snyggt:P


image50

image51

image52

image53

image54

image55

Kommentarer
Postat av: Mari

Riktigt stajligt :-) Hur blev det med magnet/griffel väggen? :-)

Jag länkar din sida :-)

Kram

2007-03-29 @ 19:41:46
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Sonja

Är en ständig gäst på din sida, det är så kul att följa er renovering.

Vi står i valet och kvalet inför vårt innertaksbyggande, och så tänkte jag att jag skulle kika om ni gjort något innertak så vi kunde få lite inspiration. Jajjemän, det hade ni :) Ert kökstak är ju helt strålande! Har du koll på ungefär hur stor kostnad det blev att lägga ert kökstak? Och var det väldigt bökigt att lägga?

2008-03-19 @ 22:35:21
Postat av: Edvinvilma

Informative website! Thanks!

2009-08-13 @ 10:28:30
URL: http://edvinvilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide