CONNY

Det har gått en tid sedan jag skrev i bloggen senast. Jag har haft fullt upp med annat, så det har inte blivit så mycket bloggande.  I helgen har det varit kalas i Vittsjö hemma hos Teddan och hans föräldrar. Deras lilla vovve Jasmin fyllde 15 år. På kalaser var det teddans föräldrar, jag Hampus, Teddan, Viktor, Mari, Marabou, Caramell & såklart Jasmin. Mycket trevligt med god mat.

So far so good
... på kvällen hade vi fest och min lilla älskade fågel Conny var lite hängig. På morgonen hittade jag honom i buren. Han hade dött. Känns hemskt. Folk kan ju tänka att det BARA är en fågel, men han var inte vilken fågel som helst. Han var den underbaraste. Såååååå tam var han. han pratade sjöng var ute och flög och var hur tam som helst. Det är så tomt här hemma utan honom. OJOJOJ vad jag grät i söndags. Från morgon till kväll.

Senare på dagen kom mina föräldrar och Bobbie. Vi begravde Conny bakom granen på gården. Han vilar nu stillsamt i Hampes Fred Perry skokartong inlindad i ett vitt blankt tyg som jag köpt på IKEA. Det sorgligaste av allt är att hans tjej Cajsa sitter själv i buren och saknar sin själsfrände. Senast kvällen innan han dog satt de och pussades på spegeln i buren. Varför dog han? Han var ju bara 3,5 år...

 R.I.P
CONNY 25/2-2007 Min älskade fågel...kommer sakna dig något enormt. 

Cajsa hälsar!


Kommentarer
Postat av: Wilhelmmona

Lots of great info, keep up the good work!

2009-08-28 @ 09:20:32
URL: http://wilhelmmona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide